Siitä onkin aikaa, kun viimeksi kirjoitin tänne. Minua on väsyttänyt aivan liikaa ja olen viettänyt aikaa enemmän pyörän selässä kuin tietokoneen ääressä. Kaloreita on kulunut paljon enemmän kuin olen syönyt (olen syönyt viikossa vähän yli sen verran mitä muka pitäisi syödä päivässä), mutta kilot ovat paikallaan. On väsyttävää tehdä kaikkea sen eteen, että laihtuisi muttei kuitenkaan laihdu.

Minulle on kyllä kasvanut karvoitusta lisää, selkä on täynnä 'pumpulimaista' karvaa ja kuukautiset ovat menneet sekaisin. Kaksi kuukautta sitten vuoto kesti noin tunnin, sitten jäi kuukausi välistä. Nyt tällä kerralla tuli muutama tippa silloin tällöin ja olisin selvinyt vuotopäivät  hyvin  pelkillä pikkuhousun suojilla (vai mitä ne on). Aineenvaihduntani ei toimi, mutta ajattelin ottaa käyttöön AntiSaltia, mikä kuulemma auttaa aineenvaihduntaa tai sitten perus laksatiiveja, ulostuslääkettä.

Olen odottanut kaksi päivää kaveriani turhaan, ei häntä ilmeisesti kiinnosta. Koko aika tekemässä ohareita sanomatta minulle. Odotan koko päivän puhelimen, tietokoneen tai oven edessä, mutta mitään ei kuulu.